...: Šťastné Velikonoce/ Happy EASTER

pondělí 17. dubna 2017

Šťastné Velikonoce/ Happy EASTER

Krásné aprílové (počasí se zbláznilo) velikonoční pondělí přeji všem. Jak trávíte Velikonoce? 
Ačkoliv na Velikonoce moc nejsem, nelíbí se mi tradice mrskání, ty tradice kolem mě tento rok celkem chytly. Upekla jsem beránka, i když jsem se s ním nenervovala, potvorák nechtěl ven ani za nic. Tak jsem na něj použila špejli, objela jeho okraje, párkrát plácla s prkénkem a vypadl a celý! Jůchů. 
I vajíčka se mi povedla - musím se pochválit. Na vajíčka jsme použily sukénky, které jsme pouze navlékly na vajíčka a namočily do horké vody. A také samolepky, které jsme pomaloučku přikládaly na vajíčka, tak aby to nějak vypadalo, ale to už byla trochu větší piplačka. Tak či onak, bavilo mě to. 

I wish you happy april's easter's monday. What do you doing? I don´t like Easter, I don´t like tradion in Czech Republic with lashing but I like doing things around Easter. I baked lamb, but I had many problems with it. I done eggs and I think that they are amazing, What do you think?


Nicméně jsme se včera s holkami shodly, že je docela trapné čekat, až někdo na Velikonoce přijde vás vymrskat, otevřete dveře, stojíte jak tvrdé Y a čekáte, co tedy bude a poté se hrnete pro nadílku aby jste mu za to, že přišel něco daly. :) Nevím, jako dítě jsem tohle období více prožívala... I když taková hospodyňka ze mě nebyla:DWe talked with my friends about Easter and we thought that it is embarrassing tradition. We must waiting for men who visit us and we get them packet with sweets, eggs or something else.

Avšak musím uznat, že je fajn se sejít a pokecat. :) 

We talked with my friends about Easter and we thought that it is embarrassing tradition. We must waiting for men who visit us and we get them packet with sweets, eggs or something else.

Recept na beránka najdete v receptech zde. / Recipe is here.

4 komentáře:

  1. tie vajíčka sú krásne, mám rada takúto výzdobku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Baránok, všade samé baránky, tvoj je veľmi podarený a vajíčka sa naozaj vydarili!

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
  3. S tím souhlasím, všude byli.:D Děkuji.:)

    OdpovědětVymazat